Τέλος η ανωνυμία στο διαδίκτυο! Εσύ τι θα κάνεις;
Η κυβέρνηση κάνει λόγο για κατάργηση της ανωνυμίας στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα social media. Ενώ προωθεί σύνδεση σε πλατφόρμες μόνο με ταυτοποίηση του χρήστη. Ενδεικτικά ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε πως ήρθε η ώρα να μπει τέλος στην κουκούλα του διαδικτύου. Ενώ ο Υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης είπε επίσης πως ήρθε η ώρα να τελειώνουμε με την ανωνυμία. Εσύ τι πιστεύεις; Και κυρίως τι θα κάνεις;