Τέλος η ανωνυμία στο διαδίκτυο! Εσύ τι θα κάνεις;

Η κυβέρνηση κάνει λόγο για κατάργηση της ανωνυμίας στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα social media. Ενώ προωθεί σύνδεση σε πλατφόρμες μόνο με ταυτοποίηση του χρήστη.

Ενδεικτικά ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε πως ήρθε η ώρα να μπει τέλος στην κουκούλα του διαδικτύου. Ενώ ο Υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης είπε επίσης πως ήρθε η ώρα να τελειώνουμε με την ανωνυμία.

Εσύ τι πιστεύεις; Και κυρίως τι θα κάνεις;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κράτος εναντίον Έθνους: Απαγορεύεται κάθε συγκέντρωση για τα 30 Χρόνια από τα Ίμια

NYT: Τα στασίδια της Ορθόδοξης Εκκλησίας ξεχειλίζουν στην Αμερική

Η Ρωσία "προειδοποιεί" την Ελλάδα για την αμυντική συμφωνία με την Ουκρανία