Ντροπή! Αποπειράθηκε να βιάσει γυναίκα στην Αθήνα και αφέθηκε ελεύθερος και ωραίος να κυκλοφορεί

Σομαλός αποπειράθηκε να βιάσει γυναίκα στην Αθήνα. 

Ο κρατικός μηχανισμός εξαντλεί όλη την αυστηρότητά του προς τον «σωφρονισμό» του Έλληνα πολίτη, όμως δείχνει ευαισθησίες σε ό,τι αφορά πολίτες αλλοδαπής προέλευσης.

Για παράδειγμα, επιβλήθηκε πρόστιμο 270 χιλιάδων ευρώ σε έναν 55χρονο στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εγκατέλειψε εννέα γατάκια σε απομακρυσμένη περιοχή της Καλαμαριάς. Πράξη φυσικά καταδικαστέα, η οποία όμως δεν αναιρεί την εξοντωτική αυστηρότητα του προστίμου.

Την ίδια ώρα, στην Αθήνα, αφέθηκε ελεύθερος ένας Σουδανός, ο οποίος είχε συλληφθεί για απόπειρα βιασμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Newsbomb, ο αλλοδαπός στις 2 Ιουνίου εγκλώβισε ιδιοκτήτρια επιχείρησης μέσα στο μαγαζί της στην οδό Μενάνδρου και αποπειράθηκε να τη βιάσει. Στη συνέχεια, με μαχαίρι εισέβαλε σε πολυκλινική. Μετά από ανθρωποκυνηγητό συνελήφθη, όμως στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος και κυκλοφορεί.

Αν και το παρελθόν του φέρεται βεβαρημένο, καθώς από το 2021 έχει κατηγορηθεί για δύο απόπειρες βιασμού, προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και ληστεία, αντί της προφυλάκισής του του επιβλήθηκαν απλοί περιοριστικοί όροι:

  • Να μην πλησιάζει τη γυναίκα
  • Να εμφανίζεται στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του
  • Απαγόρευση εξόδου από τη χώρα
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα όσα επικαλείται ο τηλεοπτικός σταθμός STAR : Το 2024 ο αλλοδαπός φυλακίστηκε με ποινή τριών ετών για απόπειρα ληστείας, κλοπή και οπλοφορία. Τρεις μήνες μετά βγήκε ξανά. Το 2025 συνελήφθη ξανά για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας.

Παρά το ότι βρίσκεται παράνομα στην Ελλάδα, οι αρμόδιες αρχές δεν μπορούν να προχωρήσουν άμεσα σε διοικητική απέλαση, καθώς οι ανοιχτές δικαστικές υποθέσεις και οι ποινικές εκκρεμότητες που αντιμετωπίζει απαιτούν την παρουσία του στη χώρα μέχρι την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών.

Για ακόμη μία φορά, λοιπόν, δημιουργείται η εικόνα πως η πολιτεία δείχνει επιείκεια απέναντι στην παραβατικότητα, αφήνοντας τον Έλληνα πολίτη με αίσθημα ανασφάλειας και ανησυχίας απέναντι σε τέτοια περιστατικά, τα οποία, σύμφωνα με την κοινή αντίληψη, αυξάνονται το τελευταίο διάστημα.

Ο Έλληνας πολίτης νιώθει συχνά ανήμπορος να προστατεύσει τον εαυτό του και την περιουσία του, με συνέπεια να κλονίζεται η εμπιστοσύνη του τόσο προς το κράτος όσο και προς τους θεσμούς, με ευθύνη των κυβερνήσεων που έχουν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας από τη Μεταπολίτευση έως σήμερα. Οι παρατηρήσεις αυτές δεν παρουσιάζονται ως προσωπική άποψη, αλλά ως αποτύπωση ενός ευρύτερου κοινωνικού κλίματος ανησυχίας.



Άρθρο του Γιάννης Μπινιάρη, για το Γαλανόλευκο Στέκι.

Email επικοινωνίας: galanoleukosteki@gmail.com 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κράτος εναντίον Έθνους: Απαγορεύεται κάθε συγκέντρωση για τα 30 Χρόνια από τα Ίμια

NYT: Τα στασίδια της Ορθόδοξης Εκκλησίας ξεχειλίζουν στην Αμερική

Η Ρωσία "προειδοποιεί" την Ελλάδα για την αμυντική συμφωνία με την Ουκρανία